2009.11.08. 10:17
Kattintások Marketing szempontból
Hát igen, minden kattintás mögött egy ember áll (jobb esetben, ha nem nézzük a robotokat).
Minden ember egy lehetőség, hogy számára a kattintás után átadjuk kommunikációs csomagunkat, jó szóval akkor reklámozzunk neki.
Minden marketing, és így minden kommunikáció is marketing.
Akár emberi kapcsolatokról, akár üzéleti lehetőségekről van szó, fontos, hogy kommunikáljunk. Ha már így van, akkor az is fontos, hogy időről időre mérjük is meg, hogy megfelelő volt-e a kommunikációnk, mennyiségben és persze minőségben is.
Hamarosan ezekről is lesz még szó.
Szólj hozzá!
Címkék: marketing keresőmarketing internet internet marketing kattintás kattintás számlálás látogatónövelés
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.